søndag den 22. december 2013



I ønskes alle en god jul og et godt Nytår


For mig personligt glæder jeg mig til, at året 2013 render ud. Lad os bare sige det sådan, at det ikke har været mit år. Sygdom og problemer i min lille familie har gjort, at jeg har ligget underdrejet det meste af året. Jeg er fra december blevet førtidspensionist. Ikke at det passer mig, men det var eneste mulige udvej for mig. Og så er det jo godt det findes, og var muligt at få.

Året slutter så lykkeligvis med, at min datter venter barn til maj. Så jeg skal være MORMOR i det nye år. Det er en velsignelse og vi glæder os vanvittigt i familien.

Jeg er så heldig og have arvet en lille kreativ åre og det vil jeg så bruge og fylde mit "nye" liv med. Så 2014 bliver forhåbentlig lysere og bedre end året der nu rinder ud.

Mange kærlige hilsner herfra


19 kommentarer:

  1. Tak i lige måde. Det er fint, at der er positive ting at se frem til i dit nye år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie. Ja det er med og holde fokus på det positive.
      Kh
      Lise Lotte

      Slet
  2. Også god jul til dig, Lise Lotte - det er dejligt for dig at der er lysere tider på vej, og du kan udnytte dine kreative sy- og strikke evner til små dejlige mormor-ting.

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Ulla. Ja jeg håber sådan, at det vender i 2014. I hvert fald dejligt, at der er noget dejligt forude.
      Knus
      Lise Lotte

      Slet
  3. Hej Lise Lotte
    Håber 2014 bliver et bedre år for dig og din familie, alene det at du skal være mormor er da skønt. Endnu en gang tillykke med det og med at du ikke skal kæmpe med systemet mere, det kan sikkert give dig noget ro.
    Glæd dig til at kunne bruge din kreativitet og fordybe dig i det og til din mormor rolle, ja og til haven selvfølgelig.
    Glædelig jul og et lysere og bedre 2014 ønsker jeg for dig.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth. Ja jeg glæder mig også helt vildt. Det lyser op, når det ser mørkest ud.

      Knus
      Lise Lotte

      Slet
  4. Godaften Lise Lotte.Jeg håber meget for dig at 2014 bliver dit år..........og med et lille barnebarn på vej er jeg sikker på at du kommer lidt ovenpå igen.
    Og dejlig for dig at du har dine kreative evner til at udfylde tiden med ved siden af haven.
    Rigtig god jul og nytår til dig juleknus fra Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette. Tusinde tak, det håber jeg også. Du kan også tro, jeg glæder mig til det kommer.
      Knus
      Lise Lotte

      Slet
  5. Kære Lise Lotte,
    Håber at 2014 blivet et meget bedre år. At blive mormor må være noget af det dejligste at se frem til. På have gensyn - god jul til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anne. Ja det håber jeg altså. Vil sige det sådan, at det kan kun blive bedre, så det er jo godt. Det er stort og blive mormor, glæder mig helt vildt.

      Kh
      Lise Lotte

      Slet
  6. Kæreste Lise Lotte
    Livet byder os ind i mellem nogle prøvelser, som er svære at komme igennem og som midlertidigt kan slå os ud af kurs. Men jeg tror du vil se, at når en dør lukker er der flere der åbner.
    Jeg forstår til fulde dine tanker omkring, at blive førtidspensionist. Det blev jeg selv for et år siden. Og det tog mig lang tid, at vende mig til, at jeg ikke længere kunne bidrage med noget på arbejdsmarkedet. Men jeg fik ro og tankerne faldt på plads. Jeg fandt nye måder at gøre gavn og glæde på og i et tempo som jeg kunne/kan klare.

    Og jeg er sikker på, at du vil gøre det samme. Du har så mange gode egenskaber, der er til stor glæde for andre og en kreativ sans du nu har tid til at udfolde.
    Samtidig skal du være mormor som du med garanti bliver med stort M!

    Så her fra mig får du et stort tillykke med begge dine nye titler :)
    Og et stort ønske om et fantastisk 2014!

    Knus Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære søde Vibeke. Tak for din dejlige besked. Jeg prøver alt hvad jeg kan og se fremad og tænke på alt det gode og positive, der venter i 2014. Ind imellem kommer jeg bare lige til at glemme det. Jeg har søde mennesker omkring mig der siger ligesom dig, at det er svært og komme på førtidspension, men vænner sig langsomt til det. Det giver mig i hvert fald lidt ro.
      Knus
      Lise Lotte

      Slet
  7. De bedste ønsker for din fremtid og ikke mindst din snart nye titel som Mormor, det bliver stort. Jeg har jo fulgt dig på Instagram og kan se at du har en stor kreativ åre. Det bliver et meget velklædt barnebarn. Dejligt at du på denne måde kan hjælpe den unge familie.
    En glædelig jul og et godt nytår til dig og dine.
    Knus fra Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Bente. Ja det er hyggeligt sådan at mødes på Instagram. Jeg elsker og strikke og sy, så det kan jeg jo passende bruge noget tid på nu. Bruger det lidt om en afledningsmanøvre, når det går skidt. Glæder mig vildt til at blive mormor.
      Knus Lise Lotte

      Slet
  8. Kære Lise Lotte. Også jeg håber at det nye år vil bringe mange glæder for dig og din familie. Et barnebarn gør også noget helt særligt, som både du og jeg kan glæde os til i maj... nu må vi se hvem af os der kommer først!! ;)
    Masser af juleknus og havekram fra mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Fru Friis. Tusinde tak. Ej hvor spændende, at du også skal være mormor. Tillykke med det. Ja så må vi se, hvem der kommer først. Vi har endda fået af vide, at det bliver en lille pige. Det gør det nemmer og lave ting til den lille :)
      Knus og havekram.
      Lise Lotte

      Slet
  9. Kære Lise Lotte
    Ja, livet går ikke altid som ønsket, men hvor må det være spændende at blive mormor. Og når man er lidt kreativ, så keder man sig aldrig helt. Jeg at det nye år vil blive dit år og så vil jeg ønske dig en rigtig glædelig Jul og et godt nyt haveår:-)

    SvarSlet
  10. Kære Bente. Du har så sandelig ret. Havde ikke forestillet mig 2013 sådan, men nu vil jeg se fremad og glæde mig til min mormor titel.
    Også en rigtig glædelig jul og et godt Nytår til dig og dine :)
    Knus
    Lise Lotte

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...