lørdag den 23. november 2013

Giv en ven


Via Instagram (hvor du også kan finde mig, hvis du har lyst, samme navn som min blog)

fik jeg denne.

GIV EN VEN

Så er du bare det mindste kreativ - kan strikke, sy eller hækle, så kunne du være, du har lyst til at være med. Du kan læse lidt mere:



Der en masse skønne informationer.

eller her:   http://altomhaandarbejde.dk/Bloggen.182/Giv-en-ven.243.aspx


Jeg er måske ikke den bedste til at strikke, men jeg vil gøre et forsøg. Tænk sig hvis man kan glæde et barn med en bamse

Nu er det så heldigt, at jeg skal være MORMOR til maj og det gør for mit vedkommende, at jeg syntes, at jeg er utrolig heldig og tankerne gik til et/de små børn, der måske må undvære en eller begge forældre.

Vil du være med.


2 kommentarer:

  1. Dejligt du vil være med, og jeg er helt sikker på at den ikke behøver være perfekt, og så kan du jo også lige lave en til det kommende barnebarn :))

    SvarSlet
  2. Hej Gitte. Jeg er i gang, så må vi se om den også kommer til at ligne en bamse :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...